از اولین حضورش در جشنواره فیلم ونیز ، که در آن جایزه برتر را کسب کرده بود ، "جوکر" تاد فیلیپس کاملاً وسوسه انگیز کرده است. دستها در مورد پتانسیل تصویری فیلم برای الهام بخشیدن به اعمال خشونت در زندگی واقعی مورد انتقاد قرار گرفته اند ، و انتقاد از نیهیلیسم وحشیانه آن با واکنش های ضدحمله ای روبرو شده است ، از جمله از خود فیلیپس که صدای "چپ چپ" را صدا کرده است. "فرهنگ بیدار" و تهدیدهای دیگر درباره توانایی یک دلقک قاتل برای بدست آوردن پول بدون هدف. در همین حال ، ارتشهای معمول بدبینان و هواداران با اتهامات آماده به بد ایمان ، حساسیت و تفکر گروهی شبه فاشیستی کنار آمده اند.
ما اکنون در مرحله چرخه بحث هستیم که خریداران بلیط واقعی فرصتی برای دیدن این همه هیاهو دارند ، این بدان معنی است که وقت آن است که من قطعه خود را نیز بگویم. و آنچه من باید بگویم این است: آیا شما به من شوخی می کنید؟
GOLDEN GLOBES 2020
"داستان ازدواج" و "ایرلندی" Netflix را به نامزدهای گلدن گلوب ترجیح می دهند. 9 ، 2019
Golden Globes 2020: در اینجا لیست کاملی از NominationDec است. 9 ، 2019
برای بحث در مورد بحث ، یک فیلم باید قبل از هر چیز جالب باشد: باید ، اگر نه یک دیدگاه منسجم ، حداقل یک مجموعه مضامین کار شده و فکری ، نوعی تماس تخیلی با جهان داشته باشد. ما آن را می شناسیم "جوکر" ، یک تمرین خالی و مه آلود به سبک دست دوم و فلسفی درجه دو است ، هیچ کدام از این موارد را ندارد. این فیلم با مفهوم جسارت خود - گویا ناخوشایند بودن اراده نوعی شجاعت هنری است - به نظر می رسد که این فیلم از سایه خود می ترسد ، یا حداقل از کمرنگ ترین سایه هرگونه ارتباط واقعی.
این به سختی حتی در محدوده ژانر خود ، فیلم کمیک بوک نیز کار می کند. "جوکر" یک داستان مبدا سرپرستی است ، شامل شخصیتی است که تسلیم صفحه بزرگ در حال حاضر شامل سه برنده اسکار (دو برای سایر نقش ها ، اما هنوز هم) است. دیدن درخواست تجدیدنظر کار سختی نیست. جوکر ، تجسم بیهودگی خالص است ، می تواند یک بار سبک یا سنگین ، ترسناک یا سرگرم کننده بازی شود. او می تواند مانند جک نیکلسون ، چتر دریایی مانند هیت لجر یا ... عطف کند. من هنوز مطمئن نیستم که جارد لتو چه کاری انجام می داد ، اما هرگز به آن توجه نکنید.
مقالات رایگان بیشتر را باز کنید.
ایجاد یک حساب کاربری یا ورود به سیستم
همانطور که توسط خواکین ققنوس مجسم شد ، او بسیار می خندد - به اندازه کافی برای اطمینان از اینکه هیچ کس دیگری نخواهد بود. ویژگی بارز این "بذله گو" ، بی رحمی بودن آن است. شاید تعجب کنید که چگونه این می تواند کار همان تاد فیلیپس باشد که کارگردانی "پاتوق" و "سفر جاده" را انجام داده است ، که حداقل شهرت خنده دار بودن را دارند. باهوش ترین نکته در اینجا بازیگری رابرت دنیرو به عنوان یک اواخر شب ، میزبان گفتگوی اتومبیل کارسونسکی مشابه برنامه ای است که جری لوئیس در "پادشاه کمدی" مارتین اسکورسیزی بازی کرد. در آن فیلم ، دنیرو سکون دیوانه بود ، وانبی بی استعدادی که تصور می کرد همان هوای بت و معادن خود را تنفس کند. این بار در خارج ، او در صندلی بزرگ است ، وسواس مشهور آرتور فلک را تغذیه می کند.